Stress stress stress

Ja , stress !!
Så ser mina dagar i princip ut ;)
Stressiga mornar med 3 barn som ska slitas upp ur sängarna , ha kläder , frukost , borsta tänder & vakna till liv ... Men fasiken så duktiga dom är , dom gnäller aldrig , dom bara gört <3 

Sen 6.30 står vi & bankar på dörren till dagis , kastar in dom 2 minsta & sen bränner jag & Saga snabbt iväg till fritid , föratt kasta in henne ;) 

Sen fortsätter stressen , då alla trafikanter oftast har en tendens att driva Mig till vansinne påväg till Uppsala :O galet , sen ska det hittas parkering på akademiska , därefter , svettig , stressig & galet slut kan jag springa upp på avdelningen & påbörja mitt arbetspass :) men varför gnälla ? Jag har ju valt detta själv , så jag gillar läget , mest föratt jag gillar mitt arbete :) trots stressen ;) 

Igår tog jag mig i kragen , svägerskan & jag hämtade upp min mor & tog oss iväg & handlade , skulle bara handla lite ;) fyllde bilen helt & väl hemma igen så fylldes frys & kyl ordentligt , känns skönt , tills man behöver görat igen ;) 

Idag går barnen på dagis & fritids , sen blir dom långledigt med pappan fre lör sön & mån ...  , sjukt avis ,men på fredag em tar jag helg & måndag morgon kör jag igen , det är ju påsk ;) 


Nu kör vi , dags att börja klä på oss och dubbelchecka alla väskor innan vi far .. 

Godmorgon 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: