Fin fina måndag ..

Måndag igen , 
& tillbax till verkligheten !! 

Dagen har bjudit på strålande solsken & plusgrader , & därmed har humöret legat på topp!! 

inskolningssamtalet på dagis gick himla fint & denna vecka kör jag & Svea kl 9-14 om dagarna , & nästa vecka kör pappan sammalika, sen är inskolningen färdig & vi kan komma in i en vardag & skapa rutiner som funkar för oss framöver!! Jag som är besatt av rutiner LÄNGTAR :) jag förknippar rutiner med trygghet , men sån är jag .. 

Efter att vi hämtat saga i skolan så blev vi kvar ute när vi kom hem , så himla härligt väder & barnen var jättenöjda !! 

Sen det gamla vanliga , middag , alla barnen duschade & sen natti natti .. 

Själv velade jag mellan ett 45-min pass på träningscykeln eller att baka , när barnen var nattade då pappan begav sig ut till garaget , jag valde att baka 😅 hejja mig 👌 , det är en dag inorgon oxå ... 

Nu ligger jag i soffan , maken gjorde mig precis sällskap , så nu åker telefonen åt sidan & vi avslutar kvällen med mys ❤️

Bye bye 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: