Inskolningsdag nr 3 !!

Fort går det !!
Inne på 3.e inskolningsdagen & det rullar pepparpeppar på fint !! I måndags & igår var vi inne & lekte med några mindre barn & idag ska hon få träffa hela skaran , äta lunch & sova där .. Spännande!! Hon tycker det är väldigt spännande med dom andra barnen , alla nya saker & omgivningen.

Annars ser dagarna ut som vanligt , efter inskolningen hämtar vi David & sen Saga!! Idag hoppas vi på mindre blåst , så vi kan spendera eftermiddagen utomhus , det uppskattas från alla barnen ❤️

Känner mig både taggad & kluven inför jobbstarten på måndag , lite stressad över hur allt ska gå ihop på mornarna , liten klump i magen över hur barnen kommer reagera över att kliva upp & stressa iväg varje morgon , men allt blir en vanesak , rutiner rutiner !! Allt löser sig ;) 

I skrivande stund sitter barnen i köket & äter frukost , alla på relativt bra humör :)  

Igår skissade jag klart en av mina tatueringar , och tid är bokad för lite mer bläck på kroppen , längtar !!  Nästa fredag smäller det ✌️ , sen måste jag hitta en tatuerare som kan tänka sig göra 2 coverups på mig , eller köra med laser en gång , då täcker vilken tatuerare som helst efter det .. Så sjukt dyrt med laser bara !! 


Och snart är det helg !!
David ska på kalas hos en dagiskompis på lördagen , pappan ska fylla upp bubbelpoolen så vi kan ta oss ett dopp eller två i helgen med nån öl = mys !! Sen har vi nog inte så mkt mer planerat , röja lite hemma & njuta av varandras sällskap ❤️ välbehövligt med familjetid !! 

Nu : KAFFE !! 
God morgon !! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: