Sista dagen på mammaledigheten ..

Blandade känslor ..
Idag är allra sista dagen på min mammaledighet , fyfan vad fort det har gått .. Imorgon börjar jag alltså jobba igen , måndag till fredag , pappan kör sista inskolningsveckan & sen är det fullt ös med tidiga mornar , fritids för min stora tjej & allt vad det innebär .. Känns lite tufft , men snart ligger vi i fas , rutiner i vardagen !! 

Helgen har bestått av motion & familjetid! Blev 8 km i lördags & 5 km idag , vi promenerar i den takt vi känner för & tänker inte på tid , utan på hur duktiga vi är som faktiskt tar oss ut & går! Ruskigt bra föratt vara mig :) onsdag kör vi igen , tills dess får motionscykeln jobba lite ;) 

Hunnit ge mängder med tid till barnen & maken , så himla underbart nu när man kan vara utomhus från morgon till kväll :) märks på oss alla att vi njuter i massor !! 

Igår blev det grillpremiär , men det kanske jag skrev igår ?! Haha , mitt minne ... 

Nu lär jag hoppa isäng ..

Hej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: