Nöjd tjej


Nog föratt jag har många motgångar i mitt liv nu , saker jag valt att inte dela med mig till omgivningen om , pga olika anledningar , men idag känns det som att jag iallafall övervunnit en rädsla, nu ska jag bara vänta & se vad som händer , kanske är det min tur nu ?! Pirrig men förväntansfull , blir en jävla omställning på flera sätt om det går vägen!




Dag 8 utan socker & ohälsosam mat , mår faktiskt kanon & det har trots att det inte var mitt syfte , gett resultat , på flera sätt !! Så hejja mig! Idag lyxade jag & barnen till det & dom fick smaka det som numer är "godis" i mina ögon , kvarg & färska blåbär & jordgubbar & hur dom åt :D dom tyckte det var fantastiskt gott & sa även att som ville ha samma lika till lördagsmys istället för det gamla hederliga lördagsgodiset , det kan man kalla bra betyg :) 



Hänger med en kopp kaffe , med färg i håret , nu ska utväxten bort , borde ha tagit den för nån vecka sen , så nu får jag räkna med lite gula toner i håret , men det är skit detsamma ;) 

Sen blir det urtvättning & en dusch , tog mig ett litet träningspass i vardagsrummet efter att jag lagt barnen , känns bra , lika bra att passa på , för snart är man väl sjukt igen & inte kan träna .. Med min vanliga tur lixom !! 


Jaha , om man ska ta sig ännu en kopp kaffe kanske , blekningen ska sitta 30 min till , maken jobbar sent & det är bara skit på tv! 

Tjingeling 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: