Tjejmys


Har haft en förträffligt fin dag!
Allt rullade på fint på jobbet , anmält mig som blodgivare & ska göra hälsokontroll imorgon om inte kön är mil-lång som idag! Sjuk brist på blod i hela landet, läskigt , så hoppas jag går igenom & kanske kan hjälpa nån någonstans ! 

Stannade på vägen hem & köpte färska blåbär & jordgubbar & massa kvarg , barnen är lika besatta som jag , haha ! Kom hem & röjde lite på altanen & lekte ute , även middagen intogs utomhus idag , fint väder & nöjda barn! 

Sen fick vi finbesök , fina Linnéa kom och förgyllde vår em/kväll! Magen växer så det knakar & hon lyser som solen , vackra skapelse !! 

Timmarna bara sprang iväg & hon gick precis till bussen , som vi har skrattat & haft det bra! Ätit & pimplat kaffe , lekt med barnen & haft egentid efter nattning ! Sjukt välbehövligt! Bästa Linnéa <3 

Känner mig inte laddad ang morgondagen , men bara att fint bita ihop & få det överstökat ;)

Dags att knoppa!
Pusshej 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: