Lördag & fullt ös!

Precis hämtat hem Saga som sovit över hos en klasskompis i Hjälsta , stolt tjej som fick åka skolbuss dit med kompisen ;) hon var nöjd med vistelsen trots att kompisens mamma hade 5 läskiga hundar som var lite på , saga är ju inte så bekväm med hundar , men det hade gått fint ändå! 

Hemma & mellanlandar bara , och sveper en kopp kaffe , innan jag ska köra Saga till Uppsala , det vankas kalas på Leos för en annan klasskompis! Har inte bestäm än om jag blir kvar där , eller om jag gör någe annat under tiden , frågan är ju bara vad! Känner inte för glo runt i affärer , känner inte för att ta en repa på friskhuset under tiden , kanske tigger kaffe av nån eller så .. Eller så bara hänger jag kvar på Leos .. Får se !! 

När vi kommer hem sen behöver jag storstäda , sjukt tråkigt , men en godispåse & senaste Beck filmen väntar som belöning efter det , så det kan kanske vara värt det , haha. 

Jaha , börja göra oss klara kanske .. 

Tjingeling 
Anonym

❤️😍😘 älskar dig

PUBLICERAT DEN 2016-02-07 KLOCKAN 11:24:49
Anonym

❤️😍😘 älskar dig

PUBLICERAT DEN 2016-02-07 KLOCKAN 11:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: