Måndag igen

Hej & hå!

Satan vad dagarna går fort , måndagen är här & är snart över.
Borde kanske avsky måndagar , men gillar mitt jobb såpass att det inte stör mig längre , drygt att kliva upp är det ju varje vardagmorgon , så den kan man inte heller skylla på! 

Ganska nyss hemkommen från arbete & har hämtat barnen på fritids & dagis , ska snart slänga ihop spagetti & köttfärssås till kidsen , sen svira om till träningskläder , kilar ut i gymet när maken kommit hem , sen slänger jag iordning pulled pork , vitkål & morotssallad , med grönpepparsmör till mig & gubben! Fina grejor ;) 

Imorgon ryktas det om semla på jobbet , sånt gillar vi ;) är dock inte överförtjust i semla , men en om året kan jag lätt trycka ;) 

Ska sätta fart med käket nu , så kidsen får äta lite middag !! 


❤️



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: