Ny vecka , nya tag!

Ny vecka & nya tag!

Har fler mål denna vecka , 
jag SKA bli frisk , jag SKA börja jobba igen , jag SKA börja träna igen , jag SKA försöka få en hel natts sömn , jag SKA sluta gnälla !!

I dagsläget känns det som att det finns hopp för ansiktet , om man nu vågar säga så högt , ska tillbax till läkaren idag & hoppas på att kunna trappa ner ytterligare med kortisonet från imorgon , vill ju avvänja ansiktet från det & ser hur jag klarar mig utan lixom, livrädd att det ska blomma upp helt igen när jag slutat med kortisonen ... 

Hostan är helt ok dagtid , men jag fattar inte , nätterna är fortfarande hemska , helt galet , jag har inte sovit en hel natt sen hostan kom, och jag märker enormt mycket att jag ligger minus på sömnkontot , mitt humör sviktar satan. 

Uppdaterar mer sen , måste få i mig lite kaffe nu!

Tjingeling

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: