Tisdag

Läkarbesöket igår gick fint!
Fick tummen upp att trappa ner ytterligare med kortison från idag , så nu ska det smörjas en gång om dagen i en vecka , sen ska jag förhoppningsvis vara "klar". 

Plus att träningsförbudet är upphävt , så länge jag anpassar mig efter hostan , så mindre kondition ett tag & lagom med styrka , tills jag känner själv att jag orkar ordentligt! Dvs kortare blandade pass är en bra start, sjukt skönt! 

Vilket innebär att jag får gå tillbax till vardagen på torsdag igen , känns fantastiskt , nog föratt det är skönt att vara hemma , men fan inte när man mått så skit som jag gjort , så jag ser fram emot att jobba igen :) och träffa alla mina fina kollegor :)

Köpte kläder imorse av en tjej från köp & sälj sidan från byn , fick över 40 plagg  för 150kr , jag är sjukt nöjd , allt ifrån odd molly , Victoria secret , Rut m fler osv ,  hon slängde i lite väskor , plånböcker , nallar , hattar & reflexer , så det ska barnen få tänkte jag :) 

Ute är det 4-5 plusgrader , surt , glansis , blött & slaskigt , tycker synd om alla barnen som äntligen hade fått spolad is på skolan , dom åkte hela förra vecka , denna vecka är all skridskoåkning inställd :( men det smäller snart till igen , ge det nån vecka så är det vargavinter igen ;) 

Nu ska jag äta lite frukost & dricka kaffe !! 

Pusshej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: