Tjäna !!!!

Hello!
Idag har jag gjort mitt första arbetspass , och det känns så sjuuuukt jävla bra. Har väl aldrig kramats & fått så många fina ord som idag , av mina fina kollegor,  jag har saknat dom lika mycket som dom saknat mig :D 

Efter jobbet for jag och handlade på Willys , blev så sjukt sugen på ost & skinksallad , och hade nada ingredienser hemma , och ostbesatt som jag är , så vart det 4 olika sorters ostar till salladen , haha

Efter denna manliga portion så sitter jag fortfarande med Matkoma & försöker få i mig lite kaffe ;) barnen är nattade sen en timme tillbax & jag har hunnit baka godis till Sveas kalas på söndag , allt annat är under kontroll tror jag , ballonger måste jag köpa , kom på det nu :) och mer grädde , sen är nog allt klart! Svea hatar tårta , så det blir rulltårtebakelser istället , blåbärsmuffins , bullar & kakor , tur att man har frikort på helgerna , för då kan man svulla lite ;) fast svullar gör jag till & från hela tiden om jag ska vara ärlig :/ men snaaaart ska jag ta tag i kosten igen , "ska bara" först , haha! 

Imorgon är det fredag , skönt med en mjukstart efter sjukdomarna , och fredag innebär ett arbetspass , följt av ett träningspass på friskhuset , ska bli så jävla skönt , hoppas jag håller bara , vill kunna träna hårt igen , upp på hästen igen bah !! Men jag rättar mig självklart efter kroppen :) 

Unnade mig nya träningskläder btw , det behövdes efter att jag har vart så sur & grinig :) 



Nehe , mer kaffe kanske ;)

Pusshej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: