Bra start på dagen


Fick till en bra start på dagen!
Hade egentligen planer på att träna lite ikväll , men solen , fågelkvitter & den frosttäckta marken lockade mer , så efter att jag lämnat barnen imorse så svirade jag om & tog mig en uppiggande  promenad! Kallt , men skönt , när jag kom hem kröp det lite i kroppen & jag körde lite crosstrainer & sen Core! 

Varför ska det ta sån himla lång tid för kroppen att anpassa sig , nog föratt jag misskött både kost & träning ett tag nu pga sjukdomar & diverse festligheter , så där har jag mig själv att skylla men ändå ! Men jag börjar trots allt se ett ljus i tunneln , har mått så dåligt ett tag nu & det där sk självförtroendet verkar aldrig vilja infinna sig , så nu är det dags för andra bullar , bara jag kan göra en förändring i mitt beteende , bara jag kan ta tag i mig själv & börja bygga kroppen jag vill ha & bygga ett självförtroende ! 
Det är min tur nu! 
Och jag tänker inte ge upp , jag tänker inte låta nått eller någon komma i min väg , jag ska fan klara detta ! Jag ska från & med nu sätta mig själv främst , jag ska lägga full fokus på mig själv & mitt välmående ! Får ju inte direkt något tillbax när man bara ger & ger ändå , men det gör inget , det är sånt som stärker mig ! Man blir van till sist! Så nu är det bara ett jävlaranamma som saknas , det ska dras fram nu! 

Ligger nyduschad i soffan & pimplar kaffe, planerar lite & funderar lite!  

Ska spika upp några tavlor ovanför vår säng , som suttit i vardagsrummet innan! Köra igång en maskin tvätt & sen tänker jag inte lyfta ett finger till förrens det är dags att hämta kidsen ! 

😊

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: