:D


Nöjd mamma !! 

Det är inte varje dag man fyndar en emmaljunga scooter , i toppskick , för ynka 100kr  , tjejen behövde bli av med den snabb & tog mitt skambud ;) 
jag älskar fbś köp & sälj sidor !! 
alla som känner mig vet att jag har ett litet beroende när det gäller barnvagnar ;) jag har ärligt tappat räkningen på hur många vagnar jag har avverkat på mina 3 barn under dessa 8,5 år jag varit mamma !! Detta blir iallafall scooter nr 3 eller 4 ;) haha 




Svea har invigt & godkänt den inne i Enköping när vi strosade runt lite på m-huset :) det är ytters sällan den ungen åker vagn , men jag kunde inte stå emot denna sötsak trots att jag faktiskt föredrar vagnar med svänghjul  ;) plus att jag blev 2 Jackor rikare på köpet idag oxå , när vi ändå åkte in till Enköping !!  Winwin!

Inne på dag 3 & det känns faktiskt helt okej , verkar funka bättre för mig att ta en dag eller två i taget , istället för långsiktiga mål , så idag firar jag 3 dagar utan onödigt socker & onyttig mat !! Hejja mig ! Kan bli en liten utmaning på lördag då vi ska på kalas hela familj , men jag tror på mig själv !! I CAN DO THIS! är fortfarande i valet & kvalet om jag ska ha en unnardag i veckan eller inte , för min del kan det ta knäcken på mig då jag har svårt att förstå när nog är nog :/ kanske lika bra att försöka stå emot så länge man kan ?!  Bättre att satsa på lyxigare mat & så en dag i veckan kanske , så man har en favoriträtt att se fram emot istället ?! I dagsläget är det ju kvarg , frukt , grönsaker & kött i mängder som gäller! Bomba protein & fokusera på träningen , jag längtar tills den dagen ( jag ska komma dit ) då jag kan se mig själv i spegeln , och faktiskt känna : ja , jag duger :) 

Nu ska jag krypa ner i soffan med resten av familjen <3 



Camilla

Sälj vagnen till Vilma när Svea slutar använda den. ❤

Svar: Läser du min blogg Camilla ? 😂😂😂 började fundera vilka mina följare är då dom ökat men jag inte berätta för fler än 3 st att jag bloggar igen 😃❤️ Ja självklart får Vilma köpa den sen ✌🏻️😍😘❤️
FruPlahn

PUBLICERAT DEN 2016-03-31 KLOCKAN 19:11:37
Camilla

Japp jag läser din blogg. Har gått in på den till och från sen sist du va en aktiv bloggerska. 😄😍❤

PUBLICERAT DEN 2016-04-01 KLOCKAN 07:54:14
Camilla

Jorå. Har gått in på bloggen lite då och då sen förr. 😍😄😉

PUBLICERAT DEN 2016-04-01 KLOCKAN 12:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: