Stel men nöjd!


Stel som en pinne efter gårdagens pass , men fy17 vad kul det var :) vissa pass var lite lama , men dom flesta var asroliga, så himla nöjd över mig själv! Så nu är årets första utmaning avklarad , nu ska jag ladda inför alla andra utmaningar som jag gått med på , haha! Taggad som fan !! 


Väl hemma igen så var det städat & fint = nöjd mamma! & sen blev det en dusch & efter det kom min bff med sin kärlek , det blev mellomys , bus med barnen & massa skratt , en väldigt lyckad kväll i fina vänners sällskap! Blev sent isäng , för oss gamlingar , klockan blev närmare tolv , haha! Van att sova kl 21 ju ;) 

Idag är jag stel i kroppen , på ett behagligt sätt! Precis fått i mig lite frukost & ska snart puttra ner till byn med dom stora barnen , dom ska få testa på gympan idag , hoppas som tycker det är kul , då får dom fortsätta! David har ju sin innebandy & fotboll & Saga kören , men desto fler aktiviteter desto bättre , vill ge dom möjligheterna som jag själv inte hade när jag var liten , man få en annan syn på livet & hälsa när man själv suttit i en jobbig situation! Så vill dom fortsätta med gympan sen så blir jag bara glad , man får knopa ihop ett schema för alla familjemedlemmars aktiviteter som funkar sen helt enkelt , &  klämma in min & makens träning därefter! 

Efter gympan ska jag ut på en promenad , måste mjukna till kroppen känner jag , sen i em ska maken ut på sin promenad! Skönt att vi bägge kan komma överens om hur vi lägger upp allt! Skulle bli tokig annars! Sen är jag sjukt anpassningsbar oxå , det underlättar en del! Sen får vi se om jag orkar dra ett pass i gymet ikväll , efter gårdagen så känns det helt ok om jag faktiskt inte känner för det sen! Tycker att jag har skött mig ändå ;) 

Klä på sig lite kläder kanske ?! 

Ta vara på denna fina söndag & varandra <3
Anonym

Du är så grymt duktig. 😘😘😍

PUBLICERAT DEN 2016-03-13 KLOCKAN 10:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: