Galet!


Vaknade på strålande humör , mådde hur bra som helst! Morgonen rullade på som vanligt , fixa sig , fixa barnen , lämna barnen & sen fara mot jobbet, inga konstigheter , tills jag var halvvägs in mot Uppsala , gick en rusning genom kroppen , från topp till tå , blev kokhet , skakade & började må så himla illa :O bet ihop & åkte vidare , flera ggr var jag nära att stanna föratt kräkas , men höll mig , väl framme så hade det lagt sig något , tills jag stod ombytt & klar i hissen påväg upp till avdelningen , det satte fart igen , men jag bet ihop , efterssom att jag inte kräktes , och stod på benen så körde jag på , efter att patienterna fått sin frukost så kom en av sjuksköterskorna med en illamåendetablett , tog den & körde på! Det värsta illamåendet la sig efter några timmar , men dåsigheten & skakningarna satt kvar , helt sänkt! Körde klart mitt pass & strax innan jag slutade fick jag i mig en halv varma koppen , höll ju på att dö av hunger , men hade inte kunnat äta nått innan ... Efter jobbet for jag in på maxi & handlade , där släppte det mesta , handlade & åkte föratt hämta barnen , där mådde jag ännu bättre , hem & lagade middag , åt en rejäl portion mat & sen mådde jag prima :D helt sjukt .. Hade tänkt avboka min träning idag , men jag var så jäkla pigg då så jag körde ett stenhårt styrkepass på 1 timme & 30 min , galet nöjd ,


 duschade & ligger nu i soffan & mår fortfarande riktigt bra, så himla skumt! En av sköterskorna sa att hon hört flera som haft samma lika på senaste , kanske nått som går ?! Jaja , hur som haver så är jag så himla nöjd över att det gick över! 

Och imorgon måste jag vara i topp form , efter jobbet möter jag upp en skara fina tjejer , & ska handla sallader till hela ligan som ska avverka blodomloppet tillsammans , hejja Team 70c2 :) så käkar vi tillsammans allihopa & sen kör vi loppet & efter det ska vi tömma vår picknick korg som ingår för oss , den ska innehålla massa gottigheter & det ska vi njuta av tillsammans <3 jag & mina fina tjejer!!! 

Nu måste jag få lite sömn ;)

Svea gjorde min selfie till en groupie imorse , haha <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: