Halvvägs :D


Äntligen så är halva veckan avklarad !!
Min kropp skriker efter helg , i vanlig ordning så är ju helgen fullbokad , precis som alltid , men bara gilla läget :)

Har precis duschat & barnen är nattade , pappan for iväg för sopning.. 

Känner mig något bättre i halsen idag , inte lika svullen som igår , och fortfarande lite täppt i näsan , så inget styrka idag heller , fick bli en powerwalk , med musiken på högsta volym & tankarna åt alla håll & kanter! Passade på att gå när pappan var hemma & mellanlandade! 

Får bli en powerwalk imorgon med , så är jag förhoppningsvis fit for fight för en date med min PT på fredag & kan köra ett hårt styrkepass då med henne :) 



Sitter & kollar på "vad blir det för mat" & fy17 så snuskig han är , Per , flottig , svettig , händerna i håret & munnen hela tiden , usch! Likförbannat tittar jag , HAHAH !!!! 

Ska nog göra mig en fruktsallad , småsugen på nått.. 

Imorgon lär jag handla efter jobbet , har ju en pappa i huset som fyller år på söndag , klurar på om man ska bjuda på bär & glass , tårta , eller paj ?! Ska höra med regeringen vad han är sugen på !  Har ju avslutningen med barnens gympa då oxå , på fm ! Så städning & alla förberedelser får klämmas in på lördagen , på nått sätt .. Tur att man är flexibel :D 

Jaha , äta var det!

Herrå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: