Vägen tillbaka..


Måndag igen , när jag vaknade imorse så vaknade jag med ett leende på läpparna , trots att det regnade & vindarna piskade , det kunde inte förstöra mitt goda humör jag vaknade med , för imorse , så vaknade jag upp , utan halsont över huvudtaget , ingen täppt näsa & ingen dimma i huvudet , det är en skön känsla kan jag lova!


For & lämnade alla kids som vanligt & sen mot jobbet , haft en bra , men långdragen dag , skönt när klockan slog 14 & jag packade ihop mig! Åkte & hämtade barnen , for till Ica & handlade , barnen beställde våfflor , så våfflor blev det! Väl hemma igen så bänkade jag mig i soffan ett tag medans Saga ritade på sitt rum & David & Svea lekte med bilar , fridfullt , nöjda barn , nöjd mamma! 


När pappan kom hem så var jag ombytt & klar , överlämnade barn & våffelgräddning till honom & skuttade ut till gymet! 


Så jäkla befriande , inte ett styrkepass har jag avverkat på en hel vecka pga att jag inte känt mig OK , så jag tog det lugnt , körde ändå ett jäkligt bra pass , men i en annan takt än vanligt , hög musik , tankspridd , & bara så jäkla nöjd!  Kändes så himla skönt efter , nu jäklar är jag på G igen! Nu ska jag köra detta schema , med tanke på uppehåll hit & dit så har jag förlängt det , så nu är tanken att jag ska ha nått mitt mål till den 1 juli, och jag SKA fixa det , det är MIN tur nu , jag måste få må bra , oavsett hur lång tid det än tar , vem fan har bråttom ? Jag vill ju ha långsiktiga mål & resultat , så att stressa fram det är det värsta man kan göra !! Känner mig så sjukt taggad! 

Igår fyllde maken år.
Jag for ner på avslutningen på gymnastiken med barnen på fm & efter att vi kommit hem från den så var det full rulle hela dagen! 

Tror födelsedagsbarnet var nöjd med dagen! Trots att vi var kräkfärdiga när vi la oss , då vår frukost , lunch & middag bestod av fika .. Barnen åt mat såklart , men jag & maken fick ingen lucka mellan allt att äta riktig mat , så det fick bli fika ;) haha! Men senare på kvällen när bara M & kidsen var kvar så tvingade hon oss att äta RIKTIG MAT , haha , så det gjorde vi , & under tiden så sorterade den lilla tokan våra strumpor , haha !! Bästa M <3 

Nu ligger jag i soffan , ska dricka upp kaffet & sen ska jag & maken ta en dusch , sen slår vi på tvn i sovrummet , ställer alarm & lär somna som stockar !

Imorgon är det fotboll för lilleman <3


Pusshej 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: