Vår <3

Sitter ute på altanen med en kopp kaffe , barnen är utanför & leker i lekparken , middagen står i ugnen , solen skiner & det är så jäkla rart ute , varmt & skönt! Känner lyckan i hela kroppen , tänk vad lite sol & plusgrader kan göra med oss människor .

Ikväll har sonen konsert nere i byn , dom ska uppträda med alla sånger dom lärt sig på musiken under våren! Så vi åker ner hela familjen & hejjar på honom! & på tisdagen som kommer så börjar hans fotboll igen! Det ser han fram emot kan jag lova! Så skönt att han är aktiv & älskar sport. 

Idag hämtade jag min vinst jag vann från en butik nere i byn! Ett litet smyckeskrin med lite smycken till barnen! Kul med vinst för en gångs skull ;) 






Igår efter jobbet hämtade jag barnen och for till länsmansbärby för en date med fina Linnéa & hennes stora mage <3 satt ute i solen & drack kaffe , snackade skit & barnen springer av sig , jättemysigt! Efter det fick jag till ett äckligt bra styrkepass i gymet! Perkele vad ont i röva jag har idag , haha! 

Nu är maten klar så dags att duka ;)

Hej hej 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: