Njuter av lugnet :)))



Här sitter jag, och njuter som sagt av lugnet.
Saga har sovit sen 19, då Pappa Daniel kom hem & nattade henne med mig & sen for vidare till Bärby föratt byta koppling på Lagunan. Saga har vart helt slut sen kl 17 typ, gnussat ögonen & gääääspat, antar att förkylningen är påväg ut ur kroppen på henne.

Efter dagis & så har vi hunnit tigga kaffe av farmor, och lekt med grannpojkarna.
Och det sista vi gjorde innan nattning var att leka med Camilla & Tommy.
Saga AVGUDAR sin farbror Tommy, dom busade massor :)

Själv så har jag bäddat rent i sängen.
Ska bli sjukt underbart att bädda ner sig där sen, nyduschad & allt.
Tyvärr så får jag sova själv några timmar verkar det som, för Pappan ville bli klar med kopplingsbytet idag, föratt kunna njuta rejält av den röda dagen imorgon, så han skulle hålla på fram till småtimmarna. Tills han blir klar helt enkelt. Och det kunde ta sin lilla tid. Men hellre det, än att han är borta halva dagen imorgon :)

Ska försöka få med mig pappan & barnet ner till byn imorgon.
Föratt njuta av en varsin mjukglass, och bara mysa en stund.
Hoppas dom oxå känner för de, annars tvingar jag med mig Saga bara ;)
Kanske vill Familjen Olsson-Andersson göra oss sällskap??
bliiinkbliiiink ;)



jaja, hörs väl sen antar jag :)


HEEEJDÅÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: