tjiiing :P



Det blidde mat på torget för min, Susanne´s & Vilmer´s del :)
Smarrigt värre, är fortfarande mätt som ett as, blev kebabtallrik :)

Har haft en riktigt bra dag med sötnötarna :)
Vi har pratat av oss ordentligt, beklagat oss & skrattat, hah.
Och busat med VilmerBus såklart, jäkla sötunge ;)
Tack snälla ni för en strålande dag :)

Väl hemma igen så håller jag på att tvätta sängkläder.
Och Saga rejar runt i sin RenaultBil här i vardagsrummet.
Ska snart klä på MiniBulln & gå ut & leka lite i blåsten som kom nyss.
Har vart behagligt hela dagen, men nu blåser det som attans :/

Onsdag : Daniel jobbar sent.
Innebär att jag är gräsänka ikväll,men kan vara skönt det med ibland.
Han kommer ju hem & myser med mig lagom till läggdags ;)

Nu ser Saga grymt sugen ut efter lite gurka.
Måste skära upp en bit till henne, får väl offra mig & ta en bit jag med ;)
haha, vaddå skylla ifrån sig!



ajaa, hejdå
linda

ta en åt mig med ;)

PUBLICERAT DEN 2009-05-20 KLOCKAN 17:04:01
BLOGG: http://tabortallaord.blogg.se/
Sussa

Tack söt för idag o MASSA tack för att du bjöd oss på mat ;)

Puss puss

PUBLICERAT DEN 2009-05-20 KLOCKAN 20:09:24
BLOGG: http://gangstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: