Lördagen den 7.e November 2009


Jösses, vad denna dag har gått fort!!
När barnen vaknade från sina lurar så satte vi igång med lite bak. Underbara Camilla kom & underhöll David, medans jag & Saga bakade moccarutor :) Skulle ju få finbesök, och det fick jag. Maria, Anders & Kevin kom hit =) Vi fikade, tog igen massa förlorad tid, och busade med våra barn :) Saga var helt utmattad av lek när dom skulle fara hem ;) haha! En strålande eftermiddag <3 Efter det så var det dax att ge Saga en sen middag, busa lite, & vips så var det dax att byta om till pyjamas på barnen. Nattade Saga, och sen David. Mina fina ungar <3 När dom hade slocknat så kom min bror & hans tjej hit. SexxiBulln kom hem i samma veva <3 Blev lite mera fika, mera skitsnack, lite Singing bee celeb, och så. Ett väldigt trevligt avslut på denna dag.

Nu är det soffan som gäller.
Ska gosa ner mig i SexxiBulls famn, och bara mysa.
Nu sitter vi & halvglor på DansbandsKampen, hmm, pensionVarning på oss ;)
men men, såna är vi, ta det eller inte, ditt val!


puss&heej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: