Onsdagen den 11.e November 2009



Bägge barnen slöt sina blå innan klockan slog 19 idag!
Saga har vart hängig sen hon kom hem från dagis, gnällt om öronvärk,osv..
Så jag ringde vårdcentralen, men dom hade inga akut-tider kvar idag, men jag skulle ringa diiirekt imorgonbitti, så skulle hon kirra en tid till mig :) Måste få nån rätsida på detta nu, vill inte att min bebis ska ha ont!

Fikade med barnens farföräldrar efter dagis, en gick vi hem, lekte en sväng med Sofie, Ida & Lucas, mkt trevligt, mitt i allt så ville Saga sova !!!!! så hon gick & lade sig, och somnade direkt, klockan var då 16. Observera att hon då har sovit middag på dagis oxå! Sen kom Susanne & grabbarna, då väckte vi Saga ihop, klockan var då 17. Saga & Vilmer åt middag, busade lite, bråkade lite & var allmänt söta. Bägge är i nån skum trots, skönt att ha en mamma i samma sits, som har överseende föratt man måste ta ton, och ge straff när dom är som odrägligast, barnen kan ju inte bete sig hur som helst lixom! Har nämligen folk i min omgivning som höjer ögonbrynet när jag skäller på Saga.. men men, thats life! Hon ska lära sig rätt & fel. Måste ju tillägga att mina barn blir överösta med sjukt mkt kärlek VARJE DAG, VARJE MINUT, VARJE SEKUND.  Hursomhelst så for dom hem vid 18 (tackar & bockar för idag baby) och runt 18.30 så ville Saga gå & lägga sig. Och det fick hon göra, efter det har jag inte hört ett ljud från hennes rum, förutom snarkningar. Och David däckade utmattade strax innan kl 19!


återkommer om ett tag.
ska bara...



puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: