SjukStuga!



Jovisst är det så!
David har vart vaken mestadels av natten.
Vart arg, glad, arg, glad.. osv.. Och snoret forsar ur hans lilla näsa :(
Saga vaknade inatt & var ledsen, och imorse när jag väckte henne så hade hon feber fortfarande. Så ringde dagis & sa att hon inte kommer. Likaså bra var väl det, då David har vart så sjukt missnöjd hela morgonen. Näst intill hysterisk. PappaBulln är påväg hem från jobbet, med alvedon till barnen & föratt avlasta mig lite. Hur nu det ska gå, varken han eller jag har ju typ sovit något inatt alls. Men lättare om man är två. Pappan är ju helt slut efter natten han med.  men tillsammans är vi oslagsbara.

I skrivande stund så ligger David under bordet???
Hmm, undra om han rullade dit eller ålade?  tror på det förstnämda ;)
Saga står här bredvid mig & äter macka. Hon är lite hängig & mkt lugnare än vanligt (tack gode gud, haha)
Men dra på trossor, han DRAR sig fråmåt :D & rullar, men nu såg jag att han drog sig :))))) duktiga han :P

Lär väl avboka combaten ikväll :(
känner fan inte att jag orkar, efter denna natt, tråkigt, då hela kroppen skriker efter att få träna :( Men om jag ska funka så är nog sömn det bästa botemedlet för mig just nu!

Ska plocka fram köttfärs nu och tina upp.
Kör tacos idag, istället för imorgon..


jaja, ska pussa på mina sjuklingar nu!


pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: