Söndagen den 1.a November 2009



söndag, vilket innebär att imorgon jobbar PappaBulln :(
Undra hur jag & barnen ska få dagen att gå utan hans sällskap ?!

Dagen har flytit på rätt bra ändå.
Lekt med barnen, lagat middag till familjen.
Typ.. hmmm...

Har jag sagt btw att jag har bytt ut ett mål per dag på David? Så istället för flaska, så får han gröt en gång per dag. Ska göra så några veckor, sen byter jag ut ett mål till, osv.. Saga åt bara välling morgon & kväll från det att hon var 6 månader, utöver det så åt hon "riktig" mat! Tänkte göra så med David med. Om han går med på det förstås, alla barn ä ju olika, men han är så himla matglad, så det borde inte vara några problems.

SexxiBulln har tänt i kamin, och tänt massa ljus, mysfaktorn är hög.
Är inte riktigt nöjd med den nya designen på bloggen, ska nog sätta mig & dona lite med det.
Och Susanne : of course kan jag leka med din design oxå ;)
bara att hojta till!

har faktiskt inte så mkt mer att skriva idag.
Är seg som ett as.

puss&hej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: