fullt ös, medvetslös !!



Jädrans så trevligt vi har haft det :)
Vi var ute & lekte flera timmar, och barnen hade skitskoj !!
Fikade & snackade gojja & planerade fredagen lite och så !!
Sen gick vi in, slängde hop en ugnspannkaka & leken förtsatte.
Åt mat tillsammans & hade det mysigt, efter maten drog dom sig hemåt & Jag slände mina kids isäng ! Och dom sover så sött.. av utmattning ;) haha ! Har dom inte vaknat inom en kvart så väcker jag dom, så dom akns sova inatt lixom.

Idag är en såndär Onsdag, ni vet !!
Innebär att Pappan jobbar sent & jag har underhållning & nattning själv!
Gör inte så mkt iof, då jag är van med det på onsdagar, finns ju de som hade värre :)
Ska försöka skura golven ikväll.. eller om jag tar det imorgon kväll.. lär visa sig..

gaaash, vad trött jag är !
Blåser satan ute, så jag ska göra ett tappert försök att hålla oss inne resten av dagen ;O
jag undrar hur det ska gå jag.. ?! Kanske tar en såndär eftermiddag då man går & knackar dörr hos grannarna, och tigger kaffe, här & där ;P Då brukar dagen kunna gå snabbare !



jojo, kaffe & cigg, kaffe & cigg..

hej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: