god morgon? eller förmiddag ;)



Goddagens mina vänner!

Denna morgonen startade verkligen suuuurt för min del!
PMS, ont i ryggen, huvudvärk & det är trist & grått ute :/ Dålig kombo!

Men efter en dusch & mysig frukost med La Familia så håller det på att vända!
Vi har ju fiiinfiiina planer för dagen, så vädret måste blir bra, annars får vi ta plan B!

Meningen är ju att min syster med familj, Bror & hans tjej & vår låtsasbror ska grilla i eftermiddag :)
Och då vill vi ju ha fint väder, men OM det skulle regna så tar vi ju plan B, vilket blir TacoBuffé lixom!
Jag hoppas självklart på grillväder, men huvudsaken är ju självaste sällskapet såklart & det får jag ju vilket som!

Sitter här i matsalen, med Saga mittemot mig som sitter & målar, medans David sitter bredvid mig & tittar på oss! Pappan for iväg föratt hämta hem en bil han ska mecka med under helgen, och när han kommer hem ska han & Saga ut i garaget! Vettetusan vad jag & David ska hitta på, men det blir säkert bra!

Igår sög vädret till & från hela dagen, men jag, Barnen & deras faster lyckades ta oss en skogspromenad mellan regnskurarna & plocka blommor :) Mycket mysigt & vi hade uppehåll under hela den timmen, tills vi kom in hemma på gården igen, då började det regna, men barnen fick sitta ute i sandlådan ändå, det finns ju egentligen inget dåligt vädet, bara dåliga kläder ;) eller hur säger man? 

nu ska jag dona lite här hemma!
och underhålla kiddosarna!



puss på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: