gör ett försök...


trots det faktum att jag fortfarande är förbannad över gårdagens besked (det föregående  inlägget) så tänkte jag försöka mig på ett trevligare inlägg idag!



Förövrigt så var gårdagen helt underbar på alla sätt & vis!
Solen sken & värmde som tusan, jackor åkte av & solbrillsen lämnade inte ögonen en sekund!
Grillade även igår, med grannarna, & Robban! Supermysigt verkligen, blev fläskkotletter, klyftpotatis & tzatsiki ;P Fick lov att natta kidsen som var heeelt utslaga av all sandlådelek, gungande & bus halv 7 :) Vi hade en ljuvlig dag helt enkelt!

Idag började vi morgonen med all dagliga saker, klev upp vid 7!!!?? (sovmorgon för oss) frukost, lek & lite städ! David sov sin lur ute på altan i vagnen (satan vad gott han sover ute) medans Pappan & Saga gick ut & bakade sandkakor, själv har jag dumsugit & skurat alla golv, småplockat & sen gick jag ut & joinade la familia <3 Tog en kaffe hos grannarna, där jag även agerade frisör & klippte svärmorsan :) Sen tog jag Saga med mig hem, la henne för hennes lur, medans Pappan & Sonen är på ica & handlar!

ska plocka ur diskmaskinen nu & vika tvätt!
när Saga har vaknat ska vi ut igen & leka ;)


hej på er :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: