impulsiva vi :P



Gårdagen bestod av grillkalas med grannarna & slutade med att vi fick barnvakt & PARTADE! ;)

Robban & Tommy kom över & vi hade lite förferre hos oss, Hägglund & Jacob gjorde oss sällskap sen & efter det begav vi oss till Bärby för party hos Pettson med dom grabbarna & sen vidare till Robban, följt av att avsluta kvällen nere på Byns Pub.. Hahaa!! Hade kul & blev lite lagom runt under fötterna, började dricka vatten vid 23-tiden & mådde prima ballerina imorse ;) Pappan däremot mådde/mår PISS! Körde vita bussen några ggr & sov på soffan inatt, medans jag fick HELA sängen för mig själv! Vaknade halv 10 imorse, slängde på mig fejset & kläder & knatade över till mina fina barn som jag saknade som attans (trots att jag nattade dom vid 7 hos Farmor lixom, haha)

Pappan & Saga ligger i skrivande stund hemma & sover middag, medans jag & David gömmer oss hos Svärföräldrarna ;O så dom får sova ett tag utan oss som härjar ;) David ligger i vagnen & gnyr, lär somna snart!

Om en timme ska jag & Svärmor bege oss ner till ica & handla & köpa med oss pizza hem :D
Ska bli gott med frukost!

En lyckad kväll, trots att jag var ensam tjej, tills vi hamna på puben!
Men måste ju erkänna att det iiiiinte riktigt är min grej att spendera en lördagskväll på en pub lixom, men det dög :) Pappan har verkligen valt sina vänner med omsorg, kanonsköna killar & snälla som attans! Undra hur dom mår idag btw ;P hahaa


När Pappan är körduglig blir det en sväng till Uppsala!
Han ska hjälpa min sväger att flytta en bil, och jag ska umgås med min syster & hennes dotter med mina kids :) mysigt värre! sen blir det kvickt hem & natta barn!



ääääsch, hörs då!



puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: