perfekt!


Ja, det mest passande ordet för denna dag är just : PERFEKT!
Jag, Arvid & Sofie åkte till Maxi & handlade tidigare & var hemma strax innan kl 3!
Och då kom syster med familj & vi satte igång med maten, som blev Tacos, vilket ni redan visste!
Maten var GRYMT god, och vi blev mättare än mättast! Hua hua! Ibland är det jobbigt att vara såå mätt, men det sjuka är att man på nått skumt sätt ALLTID har plats kvar till fika ;) Haha! Efter maten plockade jag undan & de andra kollade på Alvin med gänget! Så himla söt film :) Barnen lekte jättefint ihop &  Sen blev det fika såklart! Kaffe & massa kokostoppar, rulltårta & kakor!  Saga & Karla fick lördagsmys av mig, varsina såpbubblor :) & Saga fick en rockring som jag fyndade på Maxi = lycklig unge <3  Efter fikat plockade jag ännu en gång & sen gick vi ut & blåste såpbubblor en sväng & gungade/lekte i sandlådan, innan vi vinkade hejdå till mina syskon & deras respektivna! En sjuuukt lyckad dag/kväll! Saga somnade ovaggat & David likaså! Älskade ungar <3

Nu har jag bänkat mig här med Körslaget i bakgrunden!
Pappan & min bror är ute i garaget & leker, själv ska jag vika lite tvätt & sen bara vara!
Blir tidigt isäng känner jag, då jag är HELT SLUT! hahaaaa!


puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: