skumt

...

I slutet av november-början av december 2009, så fick jag ett telefonsamtal från BOXER!
Kvinnan frågade mig då om jag ville förlänga vårt abonomang, som höll på att gå ut, jag tackade ja, då vi är nöjda med BOXER, i samma veva hade dom ett erbjudande att jga kunde få en inspelningsbar boxer för 1kr, om jag förlängde, även detta tackade ja jag till!

Nu är vi inne i mitten av april, 2010!
Och jag har enligt min månadsfatura från dom inget abonomang, utan endast löpande, och vi har inte fått någon ny boxer! Så jag ringde dit idag! Och kille jag snackade med sa att han varken hittar inspelningen som gjordes via samtalet, eller nån begäran på förlängning hos dom :/ Så kvinnan som ringde i vintras, har tappat eller glömt att lägga in det!!! PUCKOT! Och just nu fanns det ett erbjudande enligt killen som var KANON, en så inspelningsbar boxer om jag förlänger abonomanget för 1200KR!!! eeh, NEJTACK sa jag, han bad massor om ursäkt, men kunde inte åtgärda mig, pga kvinnans strul :( Fick rådet att avakta med förlägningen, och kolla runt på hemsidan PLUS i butiker efter ett erbjudande jag fastnar för, och binda därefter!

Inge vidare intressant för er att läsa detta antar jag, men blev lite putt, på kvinnan lixom!
Nu har vi ju kanaler vi är nöjda med, och så, men ändå.. så det blir till att avakta tills jag hittar något erbjudande som passar oss helt enkelt! Han tyckte kvinnans jobb var förfärligt, och det tycker jag med, hon hade inte ens lagt in vårt inspelade samtal, som är ett MÅSTE på deras jobb! Alla godkända inspelningar ska läggas in när samtalet avslutas! Och han tyckte sig ana vilken kvinnan var, då detta INTE var första gången han fick ett sådant samtal..


Nog om detta!
Barnen har sovit sen kl 11.
Jag har passat på att damsuga, skura golvet, tvättat & donat!
När dom vaknar ska dom få lunch & sen ska vi gå ut & leka i det härliga vår-värdet som bjuds på idag!
Det är 13 plus i skuggan, och jag tror inte det blåser lika mkt som igår :) Blir till att baka sandkakor, gunga & mysa! Måste gräva fram något från frysen oxå, och förbereda till middag! Är grymt sugen på stekt potatis, får se var det bli till :)


nu ska jag vika tvätt & vänta in kidsen!



hej på er!


(btw : DAVID TOG SINA FÖRSTA STEG IGÅR!!!!!!)
älskade unge!
Sussa

Åhh stora killen, va duktig han e ;) Här hemma springs det endast om han har gåvagnen till hjälp, å stå själv varar endast tyå 2 sekunder haha

Ha en mysig dag!! Puss

PUBLICERAT DEN 2010-04-12 KLOCKAN 14:02:10
BLOGG: http://cirkusgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: