Tillbax till vardagen!



Tisdag igen & Påsken är över?!
Eller vad vet jag lixom, för min del är den det iallafall!

Lämnade min lilla Skrutta på dagis, och liftade hem med Veronica!
Emil var superledsen då han inte fick gå på dagis idag??!! Tydligen är det påsklov & det är bara 15h/v kidsen som är under 3 bast som får vara på dagis då?! Hade varken jag eller Veronica nån aning om! Ingen har informerat om det på dagis, skamligt tycker jag, för inte kan dom väl begära att ALLA föräldrar ska veta när det är lov & vilka åldrar som får befinna sig på dagis! Helt sjukt! Tyckte massa synd om Emil, men vi skämde bort honom med chips, kakor & saft ute på altan i vårsolen, sen lekte han medans vi drack kaffe & kedjerökte, David somnade direkt när vi kom hem & sover fortfarande! Jag & Veronica hann snacka av oss lite oxå, välbehövligt!  Sen for dom hem föratt passa på att ha en mamma/son-dag innan det är dax att hämta Eliott!

Så jag har pysslat lite här hemma, plockat ur diskmaskinen, laddat en maskin tvätt & vikt tvätten som låg i tumlaren & torkat av lite här & där! Är lite lagom nöjd, så nu tänker jag bara vara, och vänta på att min Mys-Son ska vakna & underhålla mig :D Sen är det ju dax att hämta Skruttan igen :)

Det ska tydligen bli snöblandat regn på EM, så känns det inte nu, då¨solen skiner & plusgraderna ökar förfullt! Man kan ju alltid hoppas på att det håller i sig & att vädergudarna är på våran sida, så man kan vara ute & leka efter dagis :)


nu ska jag fylla på min kaffekopp!
Och sen sätta mig ute på altan & röka en cigg i solen :)
jag gillart!




hejhej
Sussa

Jag GILLART oxå ;) Ciggen o kaffet ute i solen alltså ;) Ska göra detsamma nu efter allt boende ringande ;)



Pussss

PUBLICERAT DEN 2010-04-06 KLOCKAN 11:02:35
BLOGG: http://cirkusgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: