Toppensöndag


Har verkligen haft en kanonbra söndag!
Började morgonen med toknöjda barn, & en lika mysig karl!
Pappan fick sig för sig att han tyckte att jag skulle unna mig en liten shoppingdag !!!!
LÄTT tänkte jag & kände hur det började klia i fingrarna ;) Haha! Så jag & David åkte med Svägerskan Marie & kidsens kusiner in till Uppsala! Där gjorde vi Gränby Centrum osäkert ;) Fyndade en klänning & ett par leggiings till Saga! Och En tröja till mig faktiskt! Sen fyndade jag BAJSPAPPER på Maxi! haha! Ja, och lite hårfärg, & sånt typ! David var jättesnäll hela tiden, förutom resan hem, då han var öööövertrött, men somnade efter ett tag :) Var borta några timmar & hade det najs som attans! Skosökandet till Matte misslyckades, men hoppas på att han snart hittar det han vill ha! Åkte hem & drog en kaffe på altan & sen for familjen Plahn hem & vi gick till Svärföräldrarna & åt middag = hemmagjord pizza, gottigt gottigt! Klockan blev sent så jag duschade barnen hos dom så vi kunde natta dom direkt när vi kom hem igen! Saga hade haft en kanondag med sin Pappa, Farbror, faster & farföräldrar! Hon var toppennöjd! Nattade kidsen & klippte Pappan,  snyggade till hans mojkan & blonderade den igen! Supersött! Sen kom familjen Plahn över igen ;) På ännu en kaffe, snicksnack & tv-tittande :) Väääldans trevligt! Hann med att dra några slingor i mitt hår med (Tack Marie)! Sen for dom hem & nu ligger vi här bänkade & ska alldeles strax natta oss meed!

Haft en supermysig dag verkligen!
TACK till er <3



mys med maken står på schemat nu!
sen sova som sagt!



hej hej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: