tröttisen


Efter förra inlägget fick jag David att somna i vagnen, som jag nu kört in i sovrummet där Pappan ligger & sover! fasiken vad snäll jag är som ger Pappsen sovmorgon ;) Men det är han värd tycker iallafall jag! Och på köpet får ju jag sen en utvilad & glad karl & det är ju inte helt fel! Tänkte låta honom sova en timme eller 2 till, FAAN VAD SNÄLL JHAG ÄR ;P haha!

David har verkligen bjudit på sitt allra västa humör hela morgonen :(
Otröstlig lixom, vill inte komma & gosa, inte leka på golvet, inte ha kaka, inte ha gröt.. hmm!
Hatar såna dagar, då mitt egna humör inte heller blir på topp automatiskt då lixom! Hoppas han är gladare när han vaknar efter sin lur sen!

Solen skiner, och plusgraderna höjs mer & mer!
HOPPAS vädret håller i sig, då vi har stora planer på att grilla hamburgare i eftermiddag med Grannarna :)
Fatta mysigt, grilla, vara ute & leka, njuta av det fina vårvädret & det fina sällskapet :) Jag gillart! Kanske tar mig en promenix med nått av barnen sen oxå :) Ska väl röja lite ute oxå är det tänkt, och borde ta oss in till stan & köpa tyg & grejer, vill ju göra iordning den Ordinarie ingångens hall, skärma av lite & göra fint! Ny skohylla vill jag ha oxå, en som går från golv till tak, föratt slippa ha skor ÖVERALLT där ute, i värsta fall så får Pappan bygga en om jag inte hittar nån! Men idag håller vi oss hemma, stan tar vi nån annan dag, inget akut ännu känner jag!

Nu ska jag ha kramkalas med min vackra dotter!


FÅNGA DAGEN!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: