vilken kväll..


Vette sjuttsingen vad det har vart med Saga i 2 dagar nu alltså!
Känns som att hennes trots blivit MILJONER ggr värre bara på 2 dagar!
Är nästintill utmattat efter idag tillexempel :/ Hon skriker, slåss, lyssnar inte & är surpuppa!
Trotsen har ju varat i snart 1 år.. men nu är det värre än det vart innan, hon har nästintill vart elak faktiskt :( Och sån är inte min lilla Kicka i vanliga fall, Hon är alltid envis som sjutton, och har stark vilja, men det här kom som en chock för mig! inge vidare kul.. mestadels är det hennes stackars brorsa som får lida oxå.. :(

Men hon var snäll när vi på eftermiddagen gick ut & lekte & sen tiggde kaffe & sällskap av Camilla & Tommy!
Innan & efter det har det vart fullt ös.. Hon kanske är less på mig?! Men hon har lixom vart på dagis idag, och lekt av sig & haft det bra.. ja, jag hoppas hon snart återvänder till sin "vanliga trots" igen! Fast detta kan ju bero lite på trötthet, då jag just dom här 2 dagarna fått väcka henne på morgonen! Hon kanske är trött som attans.. lär visa sig hur hon är på fredagmorgon då hon ska få sova ut ordentligt, utan att bli väckt av mig (men då blir hon väla väckt av son lillebror istället)

Har avbokat min dejt i Uppsala imorgon med Nathalie!
Då David har haft lite feber idag & är lite hängig, och då vill jag inte dra runt på stan med stackan, fall natten blir tuff.. blir att ha en mysig hemmadag helt enkelt! Däremot bjöd jag hit henne, fall hon skulle känna för det, men har inte fått någe svar ännu, tror hon jobbar kväll!

Idag är det alltså onsdag, och det innebär att jag är gräsänka!
Har lyckats natta kidsen utan några problem & jag har bosatt mig här, vid datorn!
Ovanligt va?.. nope! Sjukt egentligen, hur BESATT man kan bli av tex internet! Mina svagheter är FB, & bloggen! Och att läsa andras bloggar of course! När börjar det gå till överdrift? Jag kollar FB x-antal ggr / dag & försöker blogga 1 gång per dag iallafall, ibland blir det meer & ibland miindre! sjukt.. kanske borde skaffa mig en hobby istället? eller.. NEEEJ! hahaa..

är ute efter ny soffgrupp förresten!
Vi har ju denna nu (MED FOTÖLJ & FOTPALL) :



vill ha något i samma stil, men MYCKET större, och pampigare :)
jag har inte ännu hittat det jag söker.. men det kommer ;P

nu tror jag minnsan att jag ska ta mig en rök, en kopp kaffe & sen slänga mig på sofflocket!
Blir tidigt isäng ikväll, dagis imorgon & all morgonstress som hör till, så då lär jag försöka vara piggelin!
Faaaasiken vad jag ogillar vardags/dagis mornar! stress stress stress :(


NUUUU mina vänner, har jag gnällt klaaart för idag :D




tack för mig!



hejhejhej
Emelie

Finns ju en soffa i U modell också :) Borde vara större iaf Puss <3

PUBLICERAT DEN 2010-04-07 KLOCKAN 20:17:15
BLOGG: http://emiliagronbergsmamma.blogg.se/
Anonym

Ja gumman, vi har ju inget liv eftersom vi inte har nån "hobby" eller hur var det vi sa ;) Min mor sa en gång hur hon trodde att jag skulle behöva va för att passa "vissa" människor, SLUTA RÖKA; SLUTA SITTA VID DATORN OCH BÖRJA SPORTA!! Men vet du.. Jag fortsätter mycket hellre med det liv jag lever för jag kan åtminstone va hemma mycket med mina barn då och behöver inte skaffa barnvakt stup i kvarten ;) Som sagt, glöm nu inte att vi inte har nån hobby o då ej heller nåt liv.. ;) Puss

PUBLICERAT DEN 2010-04-07 KLOCKAN 21:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: