Dan före dan, före dopparedan :)

 eller nått, blev det rätt tro ? ;P




jaja, dagen spenderades hemma till en början, pyntade in månadens räkningar (blääh) mös med kidsen (som välte granen & rev den totalt för typ 8.e gången) och lite pulande hemma :) Mot eftermiddagen packade vi in familjen, för en tur till Uppsala, mötte upp min mamma, syster, systers karl & systerdotter för en handlar-date :) Köpte lite snacks till Nyår, lite mat & ska handla mer när jag vet hur ekonimin ser ut efter dragningen av alla räkningar !!

När vi kom hem igen så kastade vi barnen i säng, och dom slockande gaaanska snabbt :) Sen for Pappan iväg till Bärby (det är ju onsdag) och jag har grilljerat julskinkan. Borde tvätta & dona, men vaafaan, det är ju en dag imorgon med.

Igår fyllde Världens Bästa Vilmer 3år :)
Sagas älskade fästman <3 Så familjen hämtade upp mig efter jobbet, och sen for vi mot knifetown, för en snabbfika & lite lek, massa mysigt, och våra 3-åringar leker ju sååå fint ihop <3 älskade ungar !!

Nu sitter jag här, knaprar lite chokladöverdragna nötter? och funderar på livet...
Önskar att allt kunde vara lite lättare, jag gillar INTE känslan jag har just nu, vaaarför lixom :/
Kan inte alla problem bara försvinna utan smärta ?! när ska det vända tro ?
usch, måste sluta tänka så mkt...


Ingen risk att det blirv någe jobb den närmaste tiden iallafall, då Restaurangen har stängt från idag, tills den 10. januari ...





nääh, nu kom min bror, så bye bye





Maria

Din tid kommer baby <3

PUBLICERAT DEN 2010-12-25 KLOCKAN 20:50:18
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: