full rulle

HIPP HIPP HURRA !!!
MASSA GRATTIS TILL ÄLSKADE LILLA KEVIN, PÅ HANS 9-ÅRS DAG IDAG :)
VI ÄLSKAR DIG !!








Jomenvisst sörrni !!

Igår åkte jag tidigt in till Uppsala med barnen, lämnade dom hos min mamma & for vidare föratt jobba några timmar !! Sen hämtade jag barnen & for till Akademiska, för kontroll för Sagas öron, på Öron-Näsa-Hals-mottagningen. Hade bokad tid kl 14.40, men tog över en timme innan vi fick komma in !! Saga var så himla duktig & gapade så hon fick titta i halsen, och skötte sig exemplariskt när hon tittade i öronen :) Läkaren konstaterade att Sagas trumhinnor är "trubbiga" alltså inte runda, som dom ska vara, och vätska från förkylningar & öroninflamationer har samlats bakom trumhinnan, och bildat förträngelse. Så olika altenativ togs upp & ett avgörande hörselprov som ska tas idag visar hur vi ska gå till väga, om det kan läkas av sig självt, eller om den behövs en liten operation (som suger ut vätskan så trumhinnan kan läka) eller ev rör i öronen, som torkar ut vätskan, det visar sig helt enkelt !! Inget av dessa ingrepp är farliga, utan görs flera ggr per dag :)  

Så när David har vaknat så ska dom få lite mat i magarna, sen åker vi in, min älskade underbara mamma, möter upp oss & underhåller David, medans Saga gör provet, med mig närvarande till 100 % :) Efter det tigger vi nog skjuts hem av barnens farmor, som jobbar på sjukhuset & slutar vid 16 :) Blir kanon :)

jag är trött, hela familjen somnade i soffan strax innan kl 18 igårkväll ;P
Pappan nattade barnen strax efter det i deras sängar & jag vaknade vid 20, och la mig i sängen istället, somnade om som en gris, och sov tills imorse runt 7 då barnen vaknade.

Förkylningen håller i sig, är lagom less, hoppet om att vara frisk till jul, är borta ..
Blev tillfrågad att jobba idag, chefen ringde imorse, jag bad henne se om det fann någon annan som kunde jobba, annars skulle jag komma. Lättad så fick dom in en annan .. Hade blivit vääääldigt stressigt med barnen, fixa barnvakt, och klämma in hörselprovet annars !! Skönt att det löste sig !!




nu ska jag krypa ner i soffan med min fina dotter <3



pussheej








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: