måndag.. igen



Usch, jag verkligen AVSKYR måndagar..
Veckan känns så lååång, och helgen känns så lååångt borta!
Men snart är det frdag igen & då ska Pappan & Mamman få njuta av varandra <3

Solen skiiiner & fåglarna kvittrar, hade kunnat döda för en lååång mysig promenad med Kidsen just nu, men SNÖN förstör mina planer, då jag knappt kommer en meter med vagn & pulkorna är översnöade & vettefaan vart dom är.. Boooring! Så det blir ännu en innedag idag! Men det gör inget, barnen har anpassat sig bra som tusan! Och nu sover dom middag, så här sitter jag med en fet kopp kaffe & myser! Skulle behöva skura golven, men det får bli ikväll, då Pappan ändå ska försöka låna hem en traktor så han kan snöröja hemma på gåårn! Måste ju försöka ta mig till bussen imorgonbitti så Saga kan få gå på dagis efter en MÅNADS frånvaro med div sjukdomar!  Usch vad tråkigt & tomt det kommer vara utan henne hemma, så jag hoppas det är fullt ös på davidplutten, så jag är sysselsatt undertiden hon är på dagis imorgon! OM hon nu inte mot all förmodan skulle åka på någe nytt.. vilket vi HÅLLER TUMMARNA HÅÅÅRT föratt hon ska SLIPPA!!!!

Mmm, sovande barn, och kaffe = bra kombo!
Hinner ta nya friska tag, så vi kan leka gärnet hela eftermiddagen sen :)
Mina älskade, fina ungar <3


nej, ta det lilla lugna!
och nu kommer svärmor på kaffe :)
trevligt värre :)



hejhej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: