... omstart, glitter & glamour ;)



Har hunnit med en dusch med huliganerna, & massa mys!
Har satt på mig fejset, glittriga leggings/benvärmare & en tunika = vårkänslor!
Allt föratt må bättre, hade en diskution nyss med min svägerska om det, att även om man mår kasst, så kan lite smink & fräscha kläder göra UNDERVERK för humöret :) Och jag mår såå mkt bättre verkligen <3 Fått i mig en shake & 2 koppar kaffe idag & fått behålla det = JIPPIE =) Saga & David har ätit sen lunch/tidig middag så dom får lite macka & gröt om en timme eller så :P Mycket med detta kanonhumör jag har nu, beror på ett "samtal" jag haft med en vän idag! Ärlighet varar längst, och vill man bevara det fina man har i livet så får man ta en diskution eller 2, man måste lätta sitt hjärta ibland, och jag är glad över att denna person lättade sitt med :) SKÄÄÄRPNING nu! ;)


nu : en mindre nöjd son!!!!!!!!!!!!!!



sist men ABSOLUT inte minst : SKÅL för omstart ;)
TACK gumman <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: