knäppunge & livrädda föräldrar !!



Hade lätt panik för några timmar sen, kom på Saga, då hon hade ritat ner HELA tvn med grön kladdkrita !! Skulle precis till att ta in henne på rummet, när vi inser att hon då hade resten av kritan UPPKÖRD I NÄSAN !!! paniiiiken steg, och efter tvångshållning, gråt & skrik, fick Pappan ut den 2-3cm långa kritan ur näsan på henne med en pincett .... hua hua !! Vad säger man ?

det är snöstorm btw, men jag var faktiskt duktig & klädde på mig & barnen, sen gick vi ut & lekte.
Åkte lite pulka & så, var rätt behagligt om jag bortser från blåsten med snö i ansiktet ...


Nu ska jag rota i frysen efter något att laga till middag & förse familjen med.
barnen kollar på Pippi & bråkas lite, Pappan är ute i garaget med sin bror & pular.





hej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: