Herregud !! Jag är så otroligt tacksam öve...

Herregud !! Jag är så otroligt tacksam över att ha friska , välmående barn .. Kollade nyss på säsongsavslutningen av Sofias Änglar , bröt ihop totalt & tårarna kommer såfort jag tänker på lilla Elsa , & hennes leukemi :( nästan jämngammal med min lilla dotter , alla mina tankar går till Elsas tvillingssyster & föräldrar !! Inga föräldrar ska behöva få begrava sitt barn , vi lever i en orättvis värld !! Som sagt , detta får en att öppna ögonen , en sketen förkylning är INGET , här gnäller man om såna enkla saker , medans andra mister sina nära & kära , fyy vad vi är egoistiska !! Från och med nu får mina barn vara hur förkylda dom bara vill , sålänge dom håller sig "friska" för övrigt !! Ska lämna detta nu , blir bara ledsen :( annars så är det ju måndag , veckans segaste dag , men trots 58 elektriker , installatörer , & rörmokare inne i köket samtidigt idag på jobbet , så fick vi dagen att gå , snubblade över alla grabbar , vattenbad & ugnar tusen gånger om , med det gick ;) vet ju att det kommer blir kalasfint med alla nya saker sen :) och det är ju iallafall huvudsaken :) kom hem & ringde massa viktiga samtal & därefter gav jag all min uppmärksamhet till mina älskade barn , David överlycklig föratt han fick låna en rosa klänning av sin syster , tillsammans lekte dom prinsessor & dansade i massor ;) mina fina bebisar <3 nu ligger jag nerbäddad , hur trött som helst !! Godnatt på er !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: