Usch , jag saknar mig själv :( gamla , gla...

Usch , jag saknar mig själv :( gamla , glada , positiva , hjälpsamma , översociala Sanna :( känns som att jag är helt väck ?! Tappade bort mig själv nånstans mellan allt :/ jag försöker vara en bra mamma , fru , vän & arbetskamrat , men känns inte som att jag räcker till riktigt .. Måste hitta tillbax till den solstråle jag en gång var !! Suck !! Annars då ? Jo dagen har vart annorlunda , lite lätt sorgsen sådär .. Försöker göra det bästa av situationen , men kommer verkligen sakna den lilla skitungen :( vad blir det kvar nu ? Trista robotar som längtar hem typ .. Lär visa sig !! Idag blev det bakslag , nån önskade snö & det var IKKE jag , kom en snöstorm när jag väntade på bussen imorse , kändes tacksamt att ha stått i 15 min & plattat håret på morgonen , föratt sen bli blöt som en katt , & därefter se ut som ett nerknarkat troll i skalln :( tack för den lixom !! Jobbade mina timmar , for hem & körde varma mackor till middag , satt fint :) David satt under bordet & gallskrek av missnöjdhet under hela middagen , medans vi andra försökte äta trots det .. Han däckade stunden senare med en flarra välling i sängen som en slagen hjälte .. Tröttmössan <3 har slingat håret nu ikväll & njutit av lugnet , känner mig trött & less förövrigt .. Nu ska jag sova , är uppe på 7 minuters övertid vafaan ;) nattinatt

linda

kram!

PUBLICERAT DEN 2012-03-19 KLOCKAN 22:44:04
BLOGG: http://tabortallaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: