Inskolningsdag nr 5

Idag tyckte personalen på dagis 
att allt rullar på så fint , 
att jag fick lämna min bärfis 
på en gång nu på morgonen 😳!! 
Känns himla skumt ... Trots att jag känner mig trygg med fröknarna , så känns det konstigt , att lämna över sin bebis till någon annan 😩 

Så nu är jag hemma!
Klurar på vad jag ska hitta på att göra så tiden går fort !! Städa lite lär jag göra, sen ska Saga hämtas kl 11 & därefter hämtar vi småttingarna , & efter det puttrar vi mot Uppsala föratt hämta upp min mor , och ta henne & handla! Måste själv ha blöjor & present inför morgondagen då David ska på kalas , så då passar vi på att rasta mamma/mormor i samma veva ;) tanten blev glad när jah frågade .

Kanske även springer in på glasbanken & köper några öl , ifall man blir sugen , vankas ev bubbel imorgon , då kan det sitta fint med nån bira! 

Så himla skönt med fredag & ledig helg :) ska passa på att slipa utemöbler imorgon & sen ska dom målas vita ;) så jag hoppas på fint väder !! 

Hejdå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: