Äntligen fredag!


Efter att ha haft en riktig skitvecka gällande både träning & mat , så känns det som att jag efter idag äntligen är på banan igen! Meningen är ju att jag ska försöka hålla mig så sockerfri som det går , så jag istället äter mig mätt på mat lixom , och denna vecka har jag verkligen levt på mackor , kakor & skit , struntat i träningen & bara mått allmänt skit! Kroppen kan inte bygga muskler på socker & utebliven träning , fattar ju fan vem som helst , så ja , denna vecka har varit ett totalt misslyckande! Fram tills idag då , kände imorse , att nu jävlar !!  Så idag har jag ätit bra , & oftare , & har inte ätit någonting med socker , så hajvfajv till mig , belönade mig själv med ett träningspass på 2 h & 15 min på friskhuset direkt efter jobbet , var sjukt död efter , men mår så himla bra , efter det åkte jag hem & slängde iordning en grym sallad till mig & maken , som jag nu försöker smälta ;) så denna kväll kan jag lägga mig utan dåligt samvete! 



Har förberett all mat inför morgondagen , som jag ska spendera på gymet , laddat med kvarg , frukt & sallad , massa engeri så jag "förhoppningsvis" pallar alla morgondagens träningspass ! Ska bli så himla roligt , att får göra denna utmaning , att sätta lite press på sig själv & jag ska verkligen ge gärnet ! Sjukt taggad! Detta är något som jag ALDRIG skulle kunnat göra för 10-12 månader sen & 30 kg sen! Så det här är så himla stort för mig :) 


Sådär ja , tanken var att lägga mig i soffan med lite kaffe & hyra en film , men då bägge grabbarna har somnat i soffan & bägge SNARKAR som grisar , så slår jag nog på tvn i sovrummet istället & bäddar ner mig där ... 

Det var en nöjd Saga som somnade idag , jag skrev en lapp till henne igår , att om hennes rum var städat när jag kom hem som idag , så skulle jag möblera om på hennes rum! Sagt & gjort , rummet var städat så det var bara att sätta fart & SATAN I GATAN vad bra det blev :) så hon gick & lade sig tidigt idag , fast det ör fredag & allt , föratt få sova i sitt nymöblerade rum :) fina fina jänta <3 tänk att så lite kan glädja så mycket ! 

Imorgon när jag är borta så har maken fått massa hemläxa , städa klart altanerna & storstäda invändigt , ska bli kul & se om han hinner med ;) tvättkorgen är full han med , så där blev det ännu mer jobb , haha! 

Jaja , kaffe & ställa klockan !

Pusshej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: