Lördag!


Lördagmorgon & alla barnen sov till 7.30 , så himla skönt , alla ligger nerbäddade i vår säng & jag ska snart kliva upp & dra på mig lite kläder & ta mig en liten promenad , blir bara en liten sväng , då det är kallt ute & jag verkligen avskyr att frysa , längtar tills det blir varmare ute , så det lockar med längre promenader! 

När jag kommit hem ska pappan ta sig en promenad han med , hade vart mysigt att gå tillsammans , men är man småbarnsföräldrar så får man dela upp tiden när bägge vill träna! Vilket funkar jättebra , så jag klagar inte :) 

Veckan har gått så himla fort , Man hinner för17 inte med riktigt! 

Jag tror jag redan har tagit beslutet i mitt huvud , man jag avverkar detta ändå , kan ju ändra inställning , man vet ju inte! Men känner jag mig själv så är magkänslan densamma imorgonkväll oxå! 

Nu ska jag hinka i mig kaffet, sen så!

Pusshej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: