(,")


Kom nyss in igen efter att ha sällskapat Daniel, hans föräldrar, Camilla, Greger & Matte på våran baksida då dom tuttade på brasan. Massor med tunnor fyllda med vatten fanns i förebyggande syfte. Och det var riktigt mysigt, stod/satt och tittade på & snackade lite gojja med folket. Känner mig bättre nu, tror att jag kanske har överansträngt kroppen, och att det är Lillebror som håller på att lägga sig till rätta, och att det är därför jag har ont. Har hört att om man stressar mkt själv så kan bebisen blir stressat & "säger ifrån". Vilket jag tror stämmer ganska bra i mitt fall. Hoppas natten blir lugn & att han sover sött i mammas mage. Han får gott lugna sig tills jag har gått 2 veckor till, då har jag gått över vecka 35 med några dagar & det känns bättre då. Jag ska försöka vara snäll mot Lillebror & tagga ner lite <3

Nu ska jag & Daniel krypa ner framför tvn, under varsin filt & äta chips med dipp ;)
Ett underbart slut, på en riktigt bra, men fartfylld dag!


ta hand om er ikväll.


pussheej

-
-
-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: