FredagKväll


Jag & Saga gick ut & lekte efter förra inlägget.
Massa mys, vi hade vårskorna & vårjackorna på oss & njöt av solen.
Sen sov Saga middag i över 2 timmar, då passade jag på att dona lite hemma.
När hon vaknade så kom Emmelie & Thea :) Dom lunchade med oss, Och sen for vi ner till Kyrkis föratt påskpyssla med alla vuxna & barn. Det var sjukt uppskattat, och Saga fick turen att leka med sina kusiner, Alice, Alva, Mollan & de stora grabbsen ;) Vi gjorde påskteckningar till farmor & farfar, faster Milla & en till Pappa Daniel <3 Med handavtryck, som vi sen målade tuppkam, näppar & ben på ;) supersöta. Saga var jätteduktig. Sen målade vi ett ägg oxå, hjälptes åt, som farfar fick av Saga i tidig födelsedagspresent. Han blev jätteglad. Och när vi lämnade teckningarna efter kyrkis till farmor & farfar så blev vi bjudna på middag ;) Massa tack för den goda maten. Och tack Emmelie & Thea för en underbar dag, jag & Saga behövde detta massor. <3

Saga sover...
Jag & Daniel sitter här i soffan & bara tar det lungt.
Ska snart ut & ta en promenad runt gården tänkte jag, innan det blir mörkt.
Har haft sjukt jävla pissont idag, Lillebror har bökat, och det har tryckt "neråt" massor av ggr, nästan så jag dubbelviker mig av smärta. Men det är bara att ta nya friska tag.


hejdå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: