Morgon...



tänkte göra ett nytt försök att uppdatera er om gårdagen..

Var hemma hos Svärfar mest hela dagen igår, Träffade massa nära & kära.
Det var jättetrevligt & solen värmde oss alla nå så grymt mkt hela dagen.
Saga fick vi klä av ordentligt, då hon började bli lite virrig i bollen, början på värmeslag tror vi.
Tvingade i henne massor med vätska, och efter ett tag märkte vi stor skillnad. Lillstumpan :)
Svärfar hade besök hela dagen, från lunch tills 19.30-20.00 tror jag, Hur trevligt som helst.
Nattade Saga där nånstans, och hon somnade fort kan jag lova, efter denna fartfyllda dag.
Saga åt typ hela dagen, tyckte hon hade något i munnen konstanst, var allt från : smörgåstårta, tårta, kakor, godis, glass, frukt.. u name it! Men dagar som den i går så får man lyxa till det. Idag är det tillbax till vardagen igen, regelbundna mattider, och inte massa sliskigt!


Duschade igår efter sista inlägget, och sen bäddade jag & Daniel ner oss.
Somnade som 2 grisar, och klockan hade inte ens slagit 21 lixom.
Men man kan inte alltid vara på topp, har ju vart vakna sen innan 7.

idag hoppas vi på lika vackert väder som igår.
Så vi kan ha en riktig utedag idag med, och leka gärnet.
Jag & Saga ska snart väcka Pappa Daniel, och fixa frukost.
Och se till att fånga dagen ;)


hade skrivit bra mkt mer igår, och mer utförligt.
men arg som jag är över cp-bloggen så får det duga såhär.
nu skiter jag i er, hejdå!
Anonym

Bjuder du på en kopp kaffe??

PUBLICERAT DEN 2009-04-12 KLOCKAN 11:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: