MorrnMorrn




Usch vad trött jag är...
MiniBulln behagade att vakna innan kl 7 imorse.
Och PytteBulln har lekt katarekid sen 4 imorse ungefär.
Är halvt misshandlad innefrån känns det som, så liten, men så vild.
Fördelen är den att då vet jag ju att han är pigg & mår bra, så aktiv som han är.
Har inte kunnat legat bra alls inatt, fick inte ligga på rygg, inte på högra sidan, inte på vänstra sidan & magen har jag inte kunnat sova på sen 4e månaden typ, så den varianten var ju körd. Ååh vad skönt det är att beklaga sig ;)

Nu sitter jag & Saga och kollar på barnkanalen.
Låter Daniel ligga & dra sig ett tag, han behöver det känner jag.
Idag blir det som sagt massa pulandes hemma på gårn,
och ska självklart fira Svärfar på hans dag :)
Nu kommer Saga med docksulkyn & vill ha upp den i  soffan,
no no, fetglöm! haha
hmm, luknar lite suspect här.. SAAAAAGAAA!! haha


aa, ska byta en bajsblöja på MiniBulln nu.


pussheej
Gunsan

Hoppas ni får en kanondag med massa gotti hos "grannarna".. Hälsa från oss som är på rymmen i Stockholm.. Kram på er..

PUBLICERAT DEN 2009-04-11 KLOCKAN 09:34:19
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: