oduglig..




aaah, precis så känner jag mig just nu.
Oduglig som faaan!

Gick ju ut föratt börja borsta av underredet med stålborste.
Har aldrig gjort något sånt  förut, så de var en upplevelse, men efter ca 10 min så fick jag satans jävla skitont i magen, spännde som fan, stod ju framåtböjd hela tiden, och ryggen värker. Så jag gav upp, sitter & mår illa just nu. Vill ju faan vara duglig & göra nytta, men just nu pallar inte min kropp det verkar det som. Och känner mig fett dum som bara gnäller & gnäller, men måste fan tänka på Lillebror.

och har ju ingen som helst aning om hur mkt som ska borstas bort.
Så Herr Snickare får göra det själv tyvärr, kan inte hjälpas.



blää, nu måste jag vila ryggen  ett tag innan min bebis ska hämtas på dagis.
saknar henne massor ju <3



pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: