snart dags..




snart dax att väcka LillSnuttan :)
Själv är  jag typ klar föratt fånga dagen.
Går ju upp kl 6.15 varje dagismorgon föratt få en timme för mig själv.
Kan fixa mig i lugn & ro, dricka massa kaffe & bara vara lixom.

När jag har lämnat Saga på dagis så ska jag ner till vårdcentralen föratt fråga om man kan få hyra eller låna ett såkallat Stödbälte, min rygg mår verkligen inte bra. Magen är tung, och belastar ryggen mer än vanligt. Värt att fråga iallafall, annars får jag fråga på Mödra nästa gång.

Sen blir det hem, dona & fixa, och bara slappa.

Ska kolla Facebook nu, sen väcka Liten <3


puss
Ida

jag har ett stödbälte som du kan få låna. du kan ju få prova det om det funkar iaf om du vill

PUBLICERAT DEN 2009-04-22 KLOCKAN 12:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: